Әдістемелік кабине

Әдістемелік кабине



2024 жылғы 6 маусымда Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының "Қостанай қаласы білім бөлімінің №6 жалпы білім беретін мектебі" КММ директорының ОТЖ жөніндегі орынбасары, информатика пәнінің мұғалімі О.М. Лисогурская., "Жаңадан бастаушыларға арналған Роботика: қызықты тапсырмалар жинағы" бастауыш мектебінде цифрлық сауаттылық пәні бойынша авторлық тапсырмалар жинағының педагогикалық тәжірибесін көрсетті. Ұсынылған тапсырмалар жинағы "Цифрлық сауаттылық" оқу бағдарламасының мақсаттарына сәйкес келетін тапсырмаларға негізделген, оның қолданылуы оқудың бастапқы кезеңінде балаларда алгоритмдік ойлауды қалыптастырады және дамытады, оқу-зерттеу дағдыларын, эксперимент жүргізу әдістерін, сондай-ақ танымдық қызығушылықты және робототехника мен бағдарламаланы үйренуге мотивацияны дамытуға ықпал етеді.
Барлық тапсырмалар балалардың жас ерекшеліктеріне бейімделген, бұл оқытуды тиімдірек жүргізуге және бағдарламала дағдыларын және роботпен жұмыс істеуді дамытуға мүмкіндік берді. Педагогтердің оң пікірлері өзектілігін растады және оның практикалық құндылығы мен білім беру процесінде қолдану мүмкіндігін атап өтті. О.М. Лисогурскаяның тәжірибесі Қостанай облысының үш ауданында енгізілді.



2024 жылғы 5 маусымда, Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының "Қостанай қаласы білім бөлімінің № 6 жалпы білім беретін мектебі" КММ директоры және музыка пәнінің мұғалімі Т. В. Кандалина., директордың ҒӘЖ жөніндегі орынбасары және математика, информатика пәнінің мұғалімі С.Е.Щетинкина., математика, информатика пәнінің мұғалімі Л.А. Гаджиева., авторлық педагогикалық электрондық оқу құралы нұсқаулығының "Жас педагогтармен әдістемелік жұмысты ұйымдастыру" мектеп директорының орынбасарына, тәлімгері үшін тәжірибесі көрсетілді. Бұл электронды нұсқаулықта мектеп әкімшілігінің тәжірибелік қызметінде, жас мамандармен жұмыс істеу үшін тәлімгерлерге сапалы және мазмұнды қолдануға арналған материалдар ұсынылған. Электрондық оқу құралының тақырыбы мен мазмұны ақпараттық-коммуникативтік мазмұнмен қамтылған, материал құрылымдалған және директордың орынбасарына, тәлімгерге жас педагогпен жоспарлы және тиімді жұмысты ұйымдастыруға көмектеседі.
Осы электрондық нұсқаулықты пайдалану әкімшіліктің, тәлімгердің жас мамандармен жұмысының тиімділігін арттыруға мүмкіндік береді. Әкімшіліктің, тәлімгерлердің оң пікірлері әзірленген электрондық оқу құралының өзектілігі мен тиімділігін растады.
Қостанай облысының үш ауданында Т.В. Кандалина., С. Е. Щетинкина., Л. В. Гаджиеваның тәжірибесі енгізілді



\
2024 жылғы 5 маусымда, "Қостанай қаласының білім бөлімінің №6 жалпы білім беретін мектебі" КММ-нің тарих пәнінің мұғалімдері шығармашылық тобы: Н.А.Ткач., және Р.К.Нукешов., авторлық педагогикалық оқу-әдістемелік кешені "5- сынып Қазақстан тарихы бойынша күрделі тақырыптарды зерттеу" тәжірибе таратуда көрсетілді. 5-сынып оқушылары үшін, "5-сынып Қазақстан тарихы бойынша күрделі тақырыптарды зерттеу" ОӘК –нің жинағына тапсырмалар берілді.
Жұмыстың мақсаты, мұғалімге сабақтың дидактикалық мақсаттарын оқу бағдарламасына және күнтізбелік-тақырыптық жоспарлауға сәйкес шешуге мүмкіндік беретін қолайлы, жинақы оқу-әдістемелік кешенінің жасау болды.
Міндеттер:
- Қазақстан тарихы сабағында оқушылардың белсенді зерттеушілік әрекетіне жағдай жасау.
- 5-сынып оқушыларымен жұмыс істейтін мұғалімнің әдістемелік қорына қосымша ретінде әзірленген ҚМЖ және сабаққа арналған тапсырмалар жинағының пайдалану мүмкіндіктері бар.
Тарих пәнінің мұғалімдері 5-сынып оқушылары үшін оқу материалдарының практикалық маңыздылығын, оны бесінші сынып оқушыларының тарих сабағында ой-өрісін дамыту және білімдерін тереңдету, 34 сағатқа есептелген курстың әр сабағына арналған тапсырмалар жинағымен, негізінде негізгі оқу дағдылары мен дағдыларын пысықтау үшін пайдалануға болады.
Қостанай облысының үш ауданында Н.А. Ткач., пен Р.К. Нукешовтің тәжірибесі енгізілді.

2024 жылғы 6 маусымда, Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының "Қостанай қаласының білім бөлімінің № 6 жалпы білім беретін мектебі" КММ орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Петренко Марина Леонидовна,
"Жоғары сынып оқушыларына арналған орыс тілі мен әдебиетінен мәтіндерді оқуға негізделген тәжірибелік бағдарлы тапсырмалар", жоғары сыныптарда орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында мәтіндермен жұмыс тиімділігін арттыру мақсатында әзірленген, орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдеріне арналған авторлық әдістемелік құралын ұсынды.
Бұл оқу құралы жоғары сыныптарда орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында мәтіндермен жұмыс тиімділігін арттыруға бағытталған. Бұл әдістемелік дамудың басты ерекшілігі жоғары сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға мүмкіндік беретін тәжірибеге бағытталған тәсіл.
Құралдың міндеттері:
- Түрлі мәтіндерді түсіну, түсіндіру, және талдау дағдыларын қалыптастыру.
- Оқу және практикалық міндеттерді шешу үшін мәтіндік ақпаратты пайдалану дағдыларын жетілдіру.
- Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, оқығаны бойынша өз ойын дәлелдеу қабілеттерін дамыту.
Әдістемелік құралдың мазмұны: орыс тілі мен әдебиеті бойынша түрлі мәтіндер негізінде тәжірибеге бағытталған тапсырмалар кешені; жоғары сынып оқушыларының бағдарламалық талаптары мен жас ерекшеліктеріне сәйкес келетін мәтіндік материалдарды таңдау; оқу сауаттылығының даму деңгейін объективті талдауға мүмкіндік беретін мәтінмен жұмысты бағалау критерийлері.
Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдері оның практикалық құндылығын және оқу процесінде қолдану мүмкіндігін атап өтті.

Бүгінгі таңда М.Л. Петренконың., мәтіндік материалға негізделген тәжірибеге бағытталған тапсырмаларды енгізу тәжірибесі Қазақстан Республикасының үш саласында сәтті сыналды, бұл жоғары сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын арттыруда осы әдістемелік құралдың тиімділігін растайды.

Әріптестердің оң пікірлері әзірленген әдістемелік құралдың өзектілігі мен тиімділігін растады.





"Заманауи сабақтың құрудың әдістемелік ұсыныстары"

география пәнінің мұғалімі К.Б. Мальтиева.,
педагог –зерттеуші

Заманауи сабақ -бұл келесі белгілермен сипатталатын сабақ:
1. Сабақтың басты мақсаты-оқыту мен тәрбиелеу процесінде әр тұлғаны дамыту.
2. Сабақта оқытуға жеке-бағдарланған тәсіл жүзеге асырылады.
3. Сабақта құзыретті білім беру идеялары жүзеге асырылады.
4. Сабақта оқытуға белсенді көзқарас жүзеге асырылады.
5. Сабақты ұйымдастыру динамикалық және өзгермелі.
6. Сабақта заманауи педагогикалық технологиялар қолданылады.
Заманауи сабақтың негізі үш постулат болып табылады:
  • 1. Сабақта ақиқатты ашу, ақиқатты іздеу және балалар мен мұғалімнің бірлескен іс-әрекетіндегі ақиқатты түсіну.
  • 2 . Сабақ баланың өмірінің бір бөлігі болып табылады және бұл өмірдің өмір сүруі жоғары жалпыадамзаттық мәдениет деңгейінде жасалуы керек.
  • 3. Адам шындықты түсіну субъектісі ретінде және сабақта өмір сүру субъектісі ретінде әрқашан мақсат ретінде әрекет ететін және ешқашан құрал ретінде әрекет етпейтін ең жоғары құндылық болып табылады
Мазмұнды - сабақ барысында мұғалім оқу тақырыбын еркін дәлелдеу керек.
  • Әдістемелік-мұғалім оқушылардың іс- ірекетін сауатты ұйымдастыру керек.
  • Эмоционалды-психологиялық -мұғалім сабаққа "көңіл-күйде", "жақсы тұлғыда "келуі керек.
  • Дәл осындай сабақтар тұлғаның тұтас дамуына әсер етеді және білім берудің заманауи талаптарына жауап береді.
Имидж-мұғалім өзінің сыртқы келбетінің сапасына және т. б. күтім жасауы керек.
Осылайша, заманауи сабақты құрудағы мұғалімнің басты мақсаты-оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін ұйымдастырудың әртүрлі тиімді әдістемелік әдістерін іздеу және пайдалану.




Көктемгі демалыста, 2024 жылғы 29 наурызда мектепте "Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу бойынша педагогикалық ұжымның жұмысын ұйымдастыру", кәмелетке толмағандар арасындағы қадағалаусыз және құқық бұзушылықтың алдын алу бойынша жұмыстың оңтайлы нысандарын айқындау, мектеп оқушыларының құқықтық мәдениетін арттыруда әріптестер арасында жұмыс тәжірибесімен алмасу мақсатында педагогикалық кеңесі өтті. Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары Д.С. Сарсенбаева "Біртұтас тәрбие"кешенді білім беру бағдарламасын жүзеге асыру мәселесін атап өтті. Сынып жетекшілері А. Б. Айтпаева., А.К. Ормамбекова., О. В. Шевченко., А. К. Тогусаева., Д.С.Утегенова., Д.С.Турсанова., кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу бойынша жұмысты ұйымдастыру бойынша өз тәжірибелерімен бөлісті. Педагогикалық кеңесте мектеп оқушыларының 3 тоқсандағы сапасы мен үлгерімінің қорытындысын директордың орынбасары А.С.Мустафина ұсынды. Нәтижесінде мұғалімдер мектеп оқушыларының құқықтық мәдениетін арттыру және мектеп оқушыларының білім сапасын арттыру бойынша ұсыныстар әзірледі.


Көктемгі демалыста, 2024 жылғы 29 наурызда мектептің жас педагогтарына "Оқыту үшін бағалауды қолдану және оқуды бағалау әдістемесі" тақырыбы бойынша сабағы өткізілді. Мектепте жас мұғалімнің тәжірибелі педагогтарымен сабақ өткізуі жақсы дәстүрге айналған. Коучинг-сабағын тәжірибелі педагог-шебер Бычкова Нина Маркияновна дайындап өткізді. Сабақта мұғалімдер белсенді қатысып, жаңа білім алып, оң тәжірибе алмасты. Мұндай сабақтар жас мұғалімдердің педагогикалық тәжірибесін жетілдіруге, оқушыларды оқыту саласындағы қызықтыратын сұрақтарға жауап табуға, өз тәжірибесінен ой бөлісуге және тәжірибелі әріптестерінен жаңа нәрсе үйренуге көмектеседі. Мұғалімнің өзін-өзі тәрбиелеуі – қазіргі заман талабына сай кәсіби дағдыларды меңгере отырып, мұғалімдердің теориялық және тәжірибелік білімдерін кеңейту және тереңдету мақсатындағы жүйесі.


Көктемгі демалыста, 2024 жылғы 29 наурызда мектептің жас педагогтарына "Оқыту үшін бағалауды қолдану және оқуды бағалау әдістемесі" тақырыбы бойынша сабағы өткізілді. Мектепте жас мұғалімнің тәжірибелі педагогтарымен сабақ өткізуі жақсы дәстүрге айналған. Коучинг-сабағын тәжірибелі педагог-шебер Бычкова Нина Маркияновна дайындап өткізді. Сабақта мұғалімдер белсенді қатысып, жаңа білім алып, оң тәжірибе алмасты. Мұндай сабақтар жас мұғалімдердің педагогикалық тәжірибесін жетілдіруге, оқушыларды оқыту саласындағы қызықтыратын сұрақтарға жауап табуға, өз тәжірибесінен ой бөлісуге және тәжірибелі әріптестерінен жаңа нәрсе үйренуге көмектеседі. Мұғалімнің өзін-өзі тәрбиелеуі – қазіргі заман талабына сай кәсіби дағдыларды меңгере отырып, мұғалімдердің теориялық және тәжірибелік білімдерін кеңейту және тереңдету мақсатындағы жүйесі.


Қысқы демалыста, 2024 жылғы 3 қаңтарда мектепте "Білім сапасын арттыру және оқушыларды ынталандыру бойынша мұғалімнің жұмысының сапасын бағалау" тақырыбында педагогикалық кеңес өтті, оқушылардың білім деңгейін және олардың оқуға деген ынтасын тиімді арттыру мақсатында педагогтердің кәсіби құзыреттілігін үздіксіз арттыруға ықпал ететін білім беру ортасын құру мақсатында. Педагогтар: Ж.И. Бекмурзина., С.С.Уразбекова., М. Л. Петренко., А. Т. Билялова., Л. А. Жукова., К. Б. Мальтиева., О. В. Червякова., А. Б. Шайсултанов өз жұмыс тәжірибелерімен бөлісті, өз сабақтарында оқушылардың ынтасын арттырудың тиімді тәсілдерін ұсынды, оқушыларды өзін-өзі оқытуға және өзін-өзі тәрбиелеуге ынталандыратын түрлі іс-шараларды ұсынды. Нәтижесінде мұғалімдер сабақ сапасын арттыру, оқушылардың ынтасын арттыру үшін ұсыныстар әзірледі, бұл оқушылардың білім сапасына әсер етеді.

Қысқы демалыста, 2024 жылғы 4 қаңтарда "Ақпараттық технологияларды сабақтарда пайдалану мүмкіндіктерін кеңейту, АКТ саласындағы жаңа қосымшалармен және бағдарламалармен танысу"оқыту семинары өтті. Семинарды мектептің информатика пәнінің мұғалімдері: Л.В. Гаджиева., А. А. Пащенко., мен К. С. Рахимжанов өткізді, педагогтар АКТ саласындағы жаңа мүмкіндіктер туралы айтып берді, сабақтарды әртараптандыруға, сабақтарда оқушылардың назарын және белсенділігін тартуға көмектесетін жаңа бағдарламаларды қолдану бойынша оқыту жүргізді. Семинар нәтижелі өтті, педагогтар семинардан сабақтарда ақпараттық технологияларды қолдану мүмкіндіктері мен жаңа білімдерімен шықты, АКТ саласындағы жаңа қосымшалармен және бағдарламалармен танысты. Мұның бәрі сабақтың сапасын арттырады!

Қысқы демалыста, 2024 жылғы 5 қаңтарда мектеп әкімшілігінің, мектеп әдістемелік бірлестіктерінің жетекшілерімен және шақырылған мектеп педагогтарының қатысуымен "Мектеп педагогтерінің сабақтарда оқытудың белсенді нысандары мен әдістерін қолданудың тиімділігін анықтау"өзекті тақырыбында әдістемелік кеңес өтті. Әдістемелік кеңес дөңгелек үстел түрінде өтті, онда педагогтар, пәндік ӘБ жетекшілері оқушылармен жұмыста оқытудың түрлі белсенді нысандары мен әдістерін қолдану бойынша өз тәжірибелерімен бөлісті. Оқытудың барлық белсенді формалары мен әдістері оқушылардың сабаққа деген ынтасын арттырады, оқушылар сабаққа қуанышпен барады. Әдістемелік кеңестің соңында сабақтардың сапасын жақсарту, оқушылармен жұмыста оқытудың әртүрлі нысандарын, әдістерін қолдану бойынша ұсыныстар берілді. Бұл тақырып өзекті.