2025 жылғы 25 сәуірінде Қостанай қаласының №6 жалпы білім беретінмектебінің педагогикалық ұжымымен, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына (МЖМБС) алдағы өзгерістер туралы түсіндірме жұмыстары жүргізілді.
Түсініктемені директордың ғылыми-әдістемелік жұмыс жөніндегі орынбасары Щетинкина Светлана Ефимовна жүргізді. МЖМБС-ға енгізілетін өзгерістерді зерделеу барысында келесі маңызды басты назар аударылды. Негізгі құндылықтарға сәйкес базалық құндылықтар тізбесіне өзгерістер енгізілді: 1) тәуелсіздік және патриотизм; 2) бірлік пен ынтымақ; 3) әділдік пен жауапкершілік; 4) заң және тәртіп; 5)еңбекқорлық және кәсіби біліктілік; 6) жасампаздық және жаңашылдық.
Білім алушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар айқындалды. Критериалды бағалау жүйесіне сәйкес барлық пәндер мен курстар бойынша оқу жетістіктерін бағалау бойынша талап енгізіледі. Білім беруді нығайту және оның нәтижелерін бағалау: әлеуметтік GPA (орташа балл) – әлеуметтік жауапкершілікті, қоғамдық өмірге белсенді қатысуын, көшбасшылық қасиеттерін дамыту және оқушының басқа да жетістіктерін өлшеу және бағалау әдісі енгізілді; нәтижелер бойынша транскрипт – бағалау нәтижелері көрсетілген тиісті оқу кезеңіне GPA бар құжат беріледі.
Қазақ тілін оқытуды күшейту: бастауыш мектепте қазақ тілінде ерте сіңуі бағдарламаның; білім беру ұйымының таңдауы бойынша негізгі және жоғары мектепте тілдік емес пәндерді қазақ тілінде оқыту; «Алгебра» және «Геометрия» орнына «Математика», «Физика», «Химия», «Биология» орнына «Жаратылыстану» біріктірілген пәндер арқылы стандарттың күтілетін нәтижелеріне қол жеткізу. МЖМБС іске асыру мониторингі үздіксіз процесс болып табылады. АИ, қаржылық, құқықтық сауаттылық, креативтілік, STEM, STEAM, ерте бейіндеу бағыттары бойынша пәндік салалардың мазмұнын күшейту. Өткізілген түсіндірме жұмыстары педагогикалық ұжымға алдағы өзгерістерден хабардар болуға және білім алушыларға білім беруді тиімді жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Әдістемелік орталығы» КММ-нің 18.03.2025 жылғы № 370 хатына сәйкес, Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Қостанай қаласы білім бөлімінің № 6 жалпы білім беретін мектебі» КММ-де 14.04.2025ж. бастауыш сынып мұғалімі, жас маман Акбергенова Минура Ерболовна ашық сабақ өткізді. 1-сыныпта «Күнделікті өмірдегі есептеулер» тақырыбында математика сабағы өтті.
Сабақты өткізу барысында мұғалім дидактикалық және көрнекі материалдарды, қосымша ресурстарды пайдалана отырып, оған шығармашылықпен қарады. Жас педагогтардың ашық сабақтарды өткізуі олардың кәсіби қалыптасуының маңызды кезеңі болып табылады. Жалпы, ашық сабақтар өткізу жас педагогтардың біліктілігін арттыру жүйесінің маңызды элементі болып табылады, олардың кәсіби өсуіне және оқу үдерісінің сапасын арттыруға ықпал етеді.
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Әдістемелік орталығы» КММ-нің 18.03.2025 жылғы № 370 хатына сәйкес, Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Қостанай қаласы білім бөлімінің № 6 жалпы білім беретін мектебі» КММ-де 09.04.2025ж. информатика пәні мұғалімі, жас маман Рахимжанов Конысбай Сеилович ашық сабақ өткізді.
2а сыныбында «Бағдарламалар арасындағы деректер алмасу» тақырыбында цифрлық сауаттылық сабағы өтті. Оқушыларға компьютерде әртүрлі тапсырмалар ұсынылып, қызығушылық танытты. Жас педагогтардың ашық сабақтарды өткізуі олардың кәсіби қалыптасуының маңызды кезеңі болып табылады. Жалпы, ашық сабақтар өткізу жас педагогтардың біліктілігін арттыру жүйесінің маңызды элементі болып табылады, олардың кәсіби өсуіне және оқу үдерісініңсапасын арттыруға ықпал етеді.
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Әдістемелік орталығы» КММ-нің 18.03.2025 жылғы № 370 хатына сәйкес, Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Қостанай қаласы білім бөлімінің № 6 жалпы білім беретін мектебі» КММ-де 09.04.2025ж. математика пәні мұғалімі, жас маман Шайсултанов Адилет Бауржанович ашық сабақ өткізді.
7а сыныбында «Алгебралық бөлшек және оның негізгі қасиеті» тақырыбында сабағы өтті. Оқушыларға математикадан нақты білім алу үшін түрлі тапсырмалар ұсынылды. Мұғалім сабақтың барлық кезеңдерін ойластырған. Жас педагогтардың ашық сабақтарды өткізуі олардың кәсіби қалыптасуының маңызды кезеңі болып табылады. Жалпы, ашық сабақтар өткізу жас педагогтардың біліктілігін арттыру жүйесінің маңызды элементі болып табылады, олардың кәсіби өсуіне және оқу үдерісінің сапасын арттыруға ықпал етеді.
2025 жылғы 31 наурызда, демалыс апталығында «Оқыту үшін бағалауды пайдалану әдістемесі және оқуды бағалау» Н.М.Бычкова, және «Жас мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің өзіндік талдауы» - С.Е.Щетинкина тақырыптарында кәсіби біліктілігін арттыру сатысында тұрған жас педагогтар мен педагогтарға сабақ өткізілді. Сабақ барысында мұғалімдер белсенді қатысып, жаңа білім алды, бағалау әдістері туралы білімдерін кеңейтіп, оң тәжірибе алмасты. Сабақтар коучинг-сессия түрінде өтті.
Директордың орынбасары Светлана Ефимовна Щетинкинамен өткізілген сабақ педагогикалық іс-әрекетті өзін-өзі талдауға кеңірек тоқталуымызға мүмкіндік берді және жас мұғалімге арналған әдістемелік құжаттаманы рәсімдеу бойынша түсіндірме жүргізілді. Мұндай сабақтар жас педагогтар үшін өте қажет, бұл оларға өздерінің кәсіби деңгейін арттыруға, өз сабақтарын әртараптандыруға көмектеседі, бұл өз кезегінде оқушылардың пәндерге қызығушылығын арттыруға мүмкіндік береді. Мектеп мұғалімдері, мектеп және қала деңгейінде әдістемелік жұмыстардың әртүрлі формалары арқылы үнемі кәсіби деңгейін көтеріп отырады. Жас мұғалімдер үшін сабақ өткізу, мектептің жас педагогтарының қалыптасуына жақсы дәстүрге айналды.
Көктемгі демалыста, 2025 жылғы 28 наурызда мектеп әкімшілігінің, әдістемелік бірлестік жетекшілерінің және мектептің шақырылған педагогтарының қатысуымен «Оқушыларды ББЖМ-ге дайындау жөніндегі әдістемелік бірлестіктердің қызметі» тақырыбына әдістемелік кеңес өтті. Әдістемелік бірлестіктердің жетекшілері оқушыларды ББЖМ -ге дайындау тәжірибесімен бөлісті.
Жас педагогтар: М.Е.Акбергенова., А.Б. Шайсултанов., Р.К.Нукешов., К.С.Рахимжанов, жылдық жұмысының қорытындысы бойынша шығармашылық баяндамаларын дайындады. Әрбір жас мұғалім баяндаманы дайындауға шығармашылықпен қараған. Оқу жылы бойынша әрбір жас мұғалімнің мектепте өтетін сабақтарға, қала семинарларына қатысуға, оқытудың белсенді әдістері мен әдістерін қолдана отырып сабақ өткізу тұрғысынан өз тұжырымдарымен алмасуға, әріптестерінің сабақтарына қатысуға мүмкіндігі бар. Барлық белсенді әдістер мен тәсілдер мектеп оқушыларының сабақтардағы ынтасын арттыруға мүмкіндік береді. Әдістемелік кеңес соңында мектеп мұғалімдері тарапынан атқарылып жатқан жұмыстарды жетілдіру бойынша ұсыныстар берілді.
№ 6 жалпы білім беретін мектебінде «Жасанды интеллект пен нейрондық желілердің мүмкіндіктерін мұғалім жұмысында пайдалану» тақырыбында мектеп мұғалімдерімен Л.В.Гаджиева және К.С.Рахимжановпен мастер-класс өткізілді. Қазіргі уақытта мастер-класс өзекті, өйткені нейрондық желілер мен жасанды интеллект-бұл тез дамып келе жатқан және білім беруде маңызды рөл атқаратын сала. Мастер-класстың мақсаты, педагогтарды оқу процесінің тиімділігі мен инновациялылығын арттыру үшін нейрондық желілер мен жасанды интеллект мүмкіндіктерімен таныстыру.
Әріптестеріміз, Лариса Владимировна мен Конысбай Сеилович мектеп мұғалімдеріне жасанды интеллектті қолданудағы білімдерімен және мүмкіндіктерімен, мектеп оқушыларының ынтасын арттыруға арналған пайдалы сайттармен, сонымен қатар оқу үдерісін бұдан да заманауи ету жолдарымен бөлісті. Мастер-класс интерактивті дәріс және топпен тәжірибелік жұмыс түрінде өтті, мұғалімдер презентациялар жасауға, оларды дауысқа салуға, уақытты үнемдеу мақсатында сабақ құру, мәтіндер жинақтауға жаттықты. Танымал қызметтерді пайдалану мысалдары көрсетілді: ChatGPT, Canva AI, Google Bard, Quizlet AI. Мастер-класс пайдалы және тиімді өтті. Мұғалімдер өз жұмысында нейрондық желілер мен жасанды интеллектті пайдалану туралы жаңа түсініктермен білім қорын кеңейтті. Соңғы финал қорытындысы: «Жасанды интеллект мұғалімді алмастырмайды, бірақ оның жұмысын жеңілдетіп, қызықты етеді!»
№ 6 жалпы білім беретін мектебінде мектеп педагогтары С.Е. Щетинкина, Ж.А. Болотова және Я.А. Анисимова, «Мұғалім жұмысындағы эдьютеймент» тақырыбында коучинг-сабақ өткізді. Коучинг-сабақ қазіргі уақытта өзекті, өйткені Edutainment - білім беру мен ойын-сауықты үйлестіретін білім беру технологиясы. Қазіргі уақытта диджитал-білім беру саласындағы маңызды бағыттардың бірі болып табылады. Интерактивті әдістерді, ойындарды, бейнелерді, анимацияны және басқа да ойын-сауық форматтарын пайдалана отырып, эдьютейнмент оқыту процесін қызықты және тиімді етеді.
Әріптестер Ж.А. Болотова және Я.А. Анисимова, оқушылардың бағдарламалық материалды жақсы меңгеру, оқушылардың ынтасын арттыру үшін оқыту интерактивті ойындары мен үстел үсті ойындарын қолдану бойынша практикалық білімдерімен бөлісті, сондай-ақ оқу процесін одан әрі заманауи ету жолдарын көрсетті. Коучинг-сабақ белсенді түрде өткізілді, педагогтар осы технологияны оқу-жаттығуларда қолданудың SWOT-талдауын орындаған топтар бойынша практикалық жұмысқа тартылды. Коучинг сабағы пайдалы әрі жемісті өтті. Педагогтар өз жұмысында эдьютейнментті пайдалану бойынша жаңа білімдерін толықтырды. Финалда қорытынды жасалды: барлық «+» және «-» ескере отырып, edutainment-ті оқу процесіне біртіндеп енгізу, мұғалімдерге қолдау көрсету, оңтайлы нәтижелерге қол жеткізу үшін ойын-сауық пен білім арасындағы тепе-теңдікті қамтамасыз ету маңызды.
2024 жылғы 6 маусымда Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының "Қостанай қаласы білім бөлімінің №6 жалпы білім беретін мектебі" КММ директорының ОТЖ жөніндегі орынбасары, информатика пәнінің мұғалімі О. М. Лисогурская., "Жаңадан бастаушыларға арналған Роботика: қызықты тапсырмалар жинағы" бастауыш мектебінде цифрлық сауаттылық пәні бойынша авторлық тапсырмалар жинағының педагогикалық тәжірибесін көрсетті.
Ұсынылған тапсырмалар жинағы "Цифрлық сауаттылық" оқу бағдарламасының мақсаттарына сәйкес келетін тапсырмаларға негізделген, оның қолданылуы оқудың бастапқы кезеңінде балаларда алгоритмдік ойлауды қалыптастырады және дамытады, оқу - зерттеу дағдыларын, эксперимент жүргізу әдістерін, сондай - ақ танымдық қызығушылықты және робототехника мен бағдарламаланы үйренуге мотивацияны дамытуға ықпал етеді.
Барлық тапсырмалар балалардың жас ерекшеліктеріне бейімделген, бұл оқытуды тиімдірек жүргізуге және бағдарламала дағдыларын және роботпен жұмыс істеуді дамытуға мүмкіндік берді. Педагогтердің оң пікірлері өзектілігін растады және оның практикалық құндылығы мен білім беру процесінде қолдану мүмкіндігін атап өтті. О. М. Лисогурскаяның тәжірибесі Қостанай облысының үш ауданында енгізілді.
2024 жылғы 5 маусымда, Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының "Қостанай қаласы білім бөлімінің № 6 жалпы білім беретін мектебі" КММ директоры және музыка пәнінің мұғалімі Т. В. Кандалина. , директордың ҒӘЖ жөніндегі орынбасары және математика, информатика пәнінің мұғалімі С. Е. Щетинкина. , математика, информатика пәнінің мұғалімі Л. А. Гаджиева., авторлық педагогикалық электрондық оқу құралы нұсқаулығының "Жас педагогтармен әдістемелік жұмысты ұйымдастыру" мектеп директорының орынбасарына, тәлімгері үшін тәжірибесі көрсетілді.
Бұл электронды нұсқаулықта мектеп әкімшілігінің тәжірибелік қызметінде, жас мамандармен жұмыс істеу үшін тәлімгерлерге сапалы және мазмұнды қолдануға арналған материалдар ұсынылған. Электрондық оқу құралының тақырыбы мен мазмұны ақпараттық - коммуникативтік мазмұнмен қамтылған, материал құрылымдалған және директордың орынбасарына, тәлімгерге жас педагогпен жоспарлы және тиімді жұмысты ұйымдастыруға көмектеседі.
Осы электрондық нұсқаулықты пайдалану әкімшіліктің, тәлімгердің жас мамандармен жұмысының тиімділігін арттыруға мүмкіндік береді. Әкімшіліктің, тәлімгерлердің оң пікірлері әзірленген электрондық оқу құралының өзектілігі мен тиімділігін растады.
Қостанай облысының үш ауданында Т. В. Кандалина. , С. Е. Щетинкина. , Л. В. Гаджиеваның тәжірибесі енгізілді
2024 жылғы 5 маусымда "Қостанай қаласының білім бөлімінің №6 жалпы білім беретін мектебі" КММ тарих пәні мұғалімдерінің шығармашылық тобы: Ткач Н. А. және Нукешов Р. К. "5 - сыныптағы Қазақстан тарихы бойынша күрделі тақырыптарды зерттеу" ОӘК - ге тапсырмалар жинағы "5 - ші сыныптағы Қазақстан тарихы бойынша күрделі тақырыптарды зерттеу" авторлық оқу - әдістемелік кешенінің педагогикалық тәжірибесін таратты 5 сынып оқушыларына арналған.
Жұмыстың мақсаты мұғалімге сабақтың дидактикалық мақсаттарын оқу бағдарламасына және күнтізбелік - тақырыптық жоспарлауға сәйкес шешуге мүмкіндік беретін ыңғайлы, умам ОӘК құру болды.
Тапсырмалар:
- Қазақстан тарихы сабақтарында оқушылардың белсенді зерттеу қызметіне жағдай жасау.
- 5 - сынып оқушыларымен жұмыс істейтін мұғалімнің әдістемелік арсеналына қосымша ретінде әзірленген ПКК және сабақтарға арналған тапсырмалар жинағының мүмкіндіктерін пайдалану.
Тарих мұғалімдері ОӘК - нің 5 - сынып оқушылары үшін практикалық маңыздылығын атап өтті, оны тарих сабақтарында бесінші сынып оқушыларының ой - өрісін дамыту және білімдерін тереңдету, 34 сағатқа есептелген курстың әр сабағына арналған тапсырмалар жинағы негізінде Негізгі оқу дағдылары мен дағдыларын пысықтау үшін пайдалануға болады.
Қостанай облысының үш ауданында Ткач Н. А. , Нукешов Р. К тәжірибесі енгізілді.
2024 жылғы 5 маусымда, "Қостанай қаласының білім бөлімінің №6 жалпы білім беретін мектебі" КММ - нің тарих пәнінің мұғалімдері шығармашылық тобы: Н. А. Ткач. , және Р. К. Нукешов. , авторлық педагогикалық оқу - әдістемелік кешені "5 - сынып Қазақстан тарихы бойынша күрделі тақырыптарды зерттеу" тәжірибе таратуда көрсетілді. 5 - сынып оқушылары үшін, "5 - сынып Қазақстан тарихы бойынша күрделі тақырыптарды зерттеу" ОӘК - нің жинағына тапсырмалар берілді.
Жұмыстың мақсаты, мұғалімге сабақтың дидактикалық мақсаттарын оқу бағдарламасына және күнтізбелік - тақырыптық жоспарлауға сәйкес шешуге мүмкіндік беретін қолайлы, жинақы оқу - әдістемелік кешенінің жасау болды.
Міндеттер:
- Қазақстан тарихы сабағында оқушылардың белсенді зерттеушілік әрекетіне жағдай жасау.
- 5 - сынып оқушыларымен жұмыс істейтін мұғалімнің әдістемелік қорына қосымша ретінде әзірленген ҚМЖ және сабаққа арналған тапсырмалар жинағының пайдалану мүмкіндіктері бар.
Тарих пәнінің мұғалімдері 5 - сынып оқушылары үшін оқу материалдарының практикалық маңыздылығын, оны бесінші сынып оқушыларының тарих сабағында ой - өрісін дамыту және білімдерін тереңдету, 34 сағатқа есептелген курстың әр сабағына арналған тапсырмалар жинағымен, негізінде негізгі оқу дағдылары мен дағдыларын пысықтау үшін пайдалануға болады.
Қостанай облысының үш ауданында Н. А. Ткач. , пен Р. К. Нукешовтің тәжірибесі енгізілді.
2024 жылғы 6 маусымда, Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының "Қостанай қаласының білім бөлімінің № 6 жалпы білім беретін мектебі" КММ орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Петренко Марина Леонидовна,
"Жоғары сынып оқушыларына арналған орыс тілі мен әдебиетінен мәтіндерді оқуға негізделген тәжірибелік бағдарлы тапсырмалар", жоғары сыныптарда орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында мәтіндермен жұмыс тиімділігін арттыру мақсатында әзірленген, орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдеріне арналған авторлық әдістемелік құралын ұсынды.
Бұл оқу құралы жоғары сыныптарда орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында мәтіндермен жұмыс тиімділігін арттыруға бағытталған. Бұл әдістемелік дамудың басты ерекшілігі жоғары сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға мүмкіндік беретін тәжірибеге бағытталған тәсіл.
Құралдың міндеттері:
- Түрлі мәтіндерді түсіну, түсіндіру, және талдау дағдыларын қалыптастыру.
- Оқу және практикалық міндеттерді шешу үшін мәтіндік ақпаратты пайдалану дағдыларын жетілдіру.
- Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, оқығаны бойынша өз ойын дәлелдеу қабілеттерін дамыту.
Әдістемелік құралдың мазмұны: орыс тілі мен әдебиеті бойынша түрлі мәтіндер негізінде тәжірибеге бағытталған тапсырмалар кешені; жоғары сынып оқушыларының бағдарламалық талаптары мен жас ерекшеліктеріне сәйкес келетін мәтіндік материалдарды таңдау; оқу сауаттылығының даму деңгейін объективті талдауға мүмкіндік беретін мәтінмен жұмысты бағалау критерийлері.
Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдері оның практикалық құндылығын және оқу процесінде қолдану мүмкіндігін атап өтті.
Бүгінгі таңда М. Л. Петренконың. , мәтіндік материалға негізделген тәжірибеге бағытталған тапсырмаларды енгізу тәжірибесі Қазақстан Республикасының үш саласында сәтті сыналды, бұл жоғары сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын арттыруда осы әдістемелік құралдың тиімділігін растайды.
Әріптестердің оң пікірлері әзірленген әдістемелік құралдың өзектілігі мен тиімділігін растады.
"Заманауи сабақтың құрудың әдістемелік ұсыныстары"
география пәнінің мұғалімі К. Б. Мальтиева. ,
педагог - зерттеуші
Заманауи сабақ - бұл келесі белгілермен сипатталатын сабақ:
1. Сабақтың басты мақсаты - оқыту мен тәрбиелеу процесінде әр тұлғаны дамыту.
2. Сабақта оқытуға жеке - бағдарланған тәсіл жүзеге асырылады.
3. Сабақта құзыретті білім беру идеялары жүзеге асырылады.
4. Сабақта оқытуға белсенді көзқарас жүзеге асырылады.
5. Сабақты ұйымдастыру динамикалық және өзгермелі.
6. Сабақта заманауи педагогикалық технологиялар қолданылады.
Заманауи сабақтың негізі үш постулат болып табылады:
1. Сабақта ақиқатты ашу, ақиқатты іздеу және балалар мен мұғалімнің бірлескен іс - әрекетіндегі ақиқатты түсіну.
2. Сабақ баланың өмірінің бір бөлігі болып табылады және бұл өмірдің өмір сүруі жоғары жалпыадамзаттық мәдениет деңгейінде жасалуы керек.
3. Адам шындықты түсіну субъектісі ретінде және сабақта өмір сүру субъектісі ретінде әрқашан мақсат ретінде әрекет ететін және ешқашан құрал ретінде әрекет етпейтін ең жоғары құндылық болып табылады
Мазмұнды - сабақ барысында мұғалім оқу тақырыбын еркін дәлелдеу керек.
Әдістемелік - мұғалім оқушылардың іс - ірекетін сауатты ұйымдастыру керек.
Эмоционалды - психологиялық - мұғалім сабаққа "көңіл - күйде", "жақсы тұлғыда" келуі керек.
Дәл осындай сабақтар тұлғаның тұтас дамуына әсер етеді және білім берудің заманауи талаптарына жауап береді.
Имидж - мұғалім өзінің сыртқы келбетінің сапасына және т. б. күтім жасауы керек.
Осылайша, заманауи сабақты құрудағы мұғалімнің басты мақсаты - оқушылардың оқу - танымдық іс - әрекетін ұйымдастырудың әртүрлі тиімді әдістемелік әдістерін іздеу және пайдалану.
Көктемгі демалыста, 2024 жылғы 29 наурызда мектепте "Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу бойынша педагогикалық ұжымның жұмысын ұйымдастыру", кәмелетке толмағандар арасындағы қадағалаусыз және құқық бұзушылықтың алдын алу бойынша жұмыстың оңтайлы нысандарын айқындау, мектеп оқушыларының құқықтық мәдениетін арттыруда әріптестер арасында жұмыс тәжірибесімен алмасу мақсатында педагогикалық кеңесі өтті. Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары Д. С. Сарсенбаева "Біртұтас тәрбие"кешенді білім беру бағдарламасын жүзеге асыру мәселесін атап өтті. Сынып жетекшілері А. Б. Айтпаева. , А. К. Ормамбекова. , О. В. Шевченко. , А. К. Тогусаева. , Д. С. Утегенова. , Д. С. Турсанова. , кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу бойынша жұмысты ұйымдастыру бойынша өз тәжірибелерімен бөлісті. Педагогикалық кеңесте мектеп оқушыларының 3 тоқсандағы сапасы мен үлгерімінің қорытындысын директордың орынбасары А. С. Мустафина ұсынды. Нәтижесінде мұғалімдер мектеп оқушыларының құқықтық мәдениетін арттыру және мектеп оқушыларының білім сапасын арттыру бойынша ұсыныстар әзірледі.
Көктемгі демалыста, 2024 жылғы 29 наурызда мектептің жас педагогтарына "Оқыту үшін бағалауды қолдану және оқуды бағалау әдістемесі" тақырыбы бойынша сабағы өткізілді. Мектепте жас мұғалімнің тәжірибелі педагогтарымен сабақ өткізуі жақсы дәстүрге айналған. Коучинг - сабағын тәжірибелі педагог - шебер Бычкова Нина Маркияновна дайындап өткізді. Сабақта мұғалімдер белсенді қатысып, жаңа білім алып, оң тәжірибе алмасты. Мұндай сабақтар жас мұғалімдердің педагогикалық тәжірибесін жетілдіруге, оқушыларды оқыту саласындағы қызықтыратын сұрақтарға жауап табуға, өз тәжірибесінен ой бөлісуге және тәжірибелі әріптестерінен жаңа нәрсе үйренуге көмектеседі. Мұғалімнің өзін - өзі тәрбиелеуі - қазіргі заман талабына сай кәсіби дағдыларды меңгере отырып, мұғалімдердің теориялық және тәжірибелік білімдерін кеңейту және тереңдету мақсатындағы жүйесі.
Көктемгі демалыста, 2024 жылғы 29 наурызда мектептің жас педагогтарына "Оқыту үшін бағалауды қолдану және оқуды бағалау әдістемесі" тақырыбы бойынша сабағы өткізілді. Мектепте жас мұғалімнің тәжірибелі педагогтарымен сабақ өткізуі жақсы дәстүрге айналған. Коучинг - сабағын тәжірибелі педагог - шебер Бычкова Нина Маркияновна дайындап өткізді. Сабақта мұғалімдер белсенді қатысып, жаңа білім алып, оң тәжірибе алмасты. Мұндай сабақтар жас мұғалімдердің педагогикалық тәжірибесін жетілдіруге, оқушыларды оқыту саласындағы қызықтыратын сұрақтарға жауап табуға, өз тәжірибесінен ой бөлісуге және тәжірибелі әріптестерінен жаңа нәрсе үйренуге көмектеседі. Мұғалімнің өзін - өзі тәрбиелеуі - қазіргі заман талабына сай кәсіби дағдыларды меңгере отырып, мұғалімдердің теориялық және тәжірибелік білімдерін кеңейту және тереңдету мақсатындағы жүйесі.
Қысқы демалыста, 2024 жылғы 3 қаңтарда мектепте "Білім сапасын арттыру және оқушыларды ынталандыру бойынша мұғалімнің жұмысының сапасын бағалау" тақырыбында педагогикалық кеңес өтті, оқушылардың білім деңгейін және олардың оқуға деген ынтасын тиімді арттыру мақсатында педагогтердің кәсіби құзыреттілігін үздіксіз арттыруға ықпал ететін білім беру ортасын құру мақсатында. Педагогтар: Ж. И. Бекмурзина. , С. С. Уразбекова. , М. Л. Петренко. , А. Т. Билялова. , Л. А. Жукова. , К. Б. Мальтиева. , О. В. Червякова. , А. Б. Шайсултанов өз жұмыс тәжірибелерімен бөлісті, өз сабақтарында оқушылардың ынтасын арттырудың тиімді тәсілдерін ұсынды, оқушыларды өзін - өзі оқытуға және өзін - өзі тәрбиелеуге ынталандыратын түрлі іс - шараларды ұсынды. Нәтижесінде мұғалімдер сабақ сапасын арттыру, оқушылардың ынтасын арттыру үшін ұсыныстар әзірледі, бұл оқушылардың білім сапасына әсер етеді.
Қысқы демалыста, 2024 жылғы 4 қаңтарда "Ақпараттық технологияларды сабақтарда пайдалану мүмкіндіктерін кеңейту, АКТ саласындағы жаңа қосымшалармен және бағдарламалармен танысу" оқыту семинары өтті. Семинарды мектептің информатика пәнінің мұғалімдері: Л. В. Гаджиева. , А. А. Пащенко. , мен К. С. Рахимжанов өткізді, педагогтар АКТ саласындағы жаңа мүмкіндіктер туралы айтып берді, сабақтарды әртараптандыруға, сабақтарда оқушылардың назарын және белсенділігін тартуға көмектесетін жаңа бағдарламаларды қолдану бойынша оқыту жүргізді. Семинар нәтижелі өтті, педагогтар семинардан сабақтарда ақпараттық технологияларды қолдану мүмкіндіктері мен жаңа білімдерімен шықты, АКТ саласындағы жаңа қосымшалармен және бағдарламалармен танысты. Мұның бәрі сабақтың сапасын арттырады!
Қысқы демалыста, 2024 жылғы 5 қаңтарда мектеп әкімшілігінің, мектеп әдістемелік бірлестіктерінің жетекшілерімен және шақырылған мектеп педагогтарының қатысуымен "Мектеп педагогтерінің сабақтарда оқытудың белсенді нысандары мен әдістерін қолданудың тиімділігін анықтау" өзекті тақырыбында әдістемелік кеңес өтті. Әдістемелік кеңес дөңгелек үстел түрінде өтті, онда педагогтар, пәндік ӘБ жетекшілері оқушылармен жұмыста оқытудың түрлі белсенді нысандары мен әдістерін қолдану бойынша өз тәжірибелерімен бөлісті. Оқытудың барлық белсенді формалары мен әдістері оқушылардың сабаққа деген ынтасын арттырады, оқушылар сабаққа қуанышпен барады. Әдістемелік кеңестің соңында сабақтардың сапасын жақсарту, оқушылармен жұмыста оқытудың әртүрлі нысандарын, әдістерін қолдану бойынша ұсыныстар берілді. Бұл тақырып өзекті.